fredag 16 december 2011

Furnishing


Varje gång som vi varit på hembesök hos en patient har jag fått grym inspiration att få inreda en lägenhet. Som jag tisigare redan berättat så älskar jag vår lägenhet som den är, fastän den ännu är litet halvfärdig (någon list fattas här och var - ni vet, detdär vanligaste).

Idag hann jag bläddra igenom några inredningstidningar medan min handledare var på lunchpaus och drömde iväg bland dessa bilder...





Joka kerta oltuani kotikäynnillä jonkin perheen luona olen saanut hirmuisen isnpiraation sisustaa. Kämppäämme rakastan juuri sellaisena kuin se on, puuttuvine listoineen ja pikkuvikoineen, joten sitä en välttämättä lähtisi muuttamaan.
Ehdin tänään selailla paria sisustuslehteä ohjaajani ollessa ruokatunnilla ja tässä pari esimerkkiä kuvista jotka saivat mielikuvitukseni laukkaamaan...


3 kommentarer:

  1. ALltså du är på hembesök för att titta till de nyblivna bebisarna och mammorna, inte för att titta på deras hem. Morr! =)

    SvaraRadera
  2. Hihii, nånej då! Jag lovar att jag kontrollerar bebin, mammor och allt där emellan - men självklart att jag checkar bostäderna: du sku bara veta hur fina lägenheter folk har! :)

    SvaraRadera
  3. bvlgari assioma
    Your website have very interesting article.I really like your article, thank you for sharing.

    SvaraRadera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3