torsdag 1 december 2011

Curls curls curls

Tidii, hälsningar från bussen påväg till skolan och min första officiella träff med examensarbetet som tema med min handledare - spännande! Mitt ämne är, sådär i det stora hela sagt, övervikt hos barn under skolåldern och jag är SÅ inspirerad att börja undersöka och peta i ämnet. Prevention av övervikt är ett tema som verkligen intresserar mig och jag har faktiskt funderat på att integrra det på något sätt i mitt blivande yrke (men hur är ännu ett mysterium..).

However ville jag passa på att lägga upp ett bildbevis på hur super-snabbt och enkelt (då t.o.m. jag klarar det) det är att fixa lockar med en plattång. Det tog mig max. 5 minuter att locka hela håret sådär passligt slarvigt, borsta igenom lockarna och spraya. Och ja, för att inte glömma bort de få sekunderna som det tog mig att kleta litet gel som skyddar håret mot hettan förstås (det gjorde jag direkt då kag steg upp från sängen).

Nu skall jag traska mot apoteket och så skall vi sätta igång med arbetet, wohoo!


1 kommentar:

  1. replica u-boat
    Your website have very interesting article.I really like your article, thank you for sharing.

    SvaraRadera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3