torsdag 8 december 2011

Freezing, do I need a OnePiece?

Brr så kallt det känns trots att temperaturen inte ens närapå motsvarar de normala värdena i december.
Har idag redan hunnit vara på två hembesök hos två lyckliga familjer med söta barn och otroligt fina och hemtrevliga bostäder! Funderar på att satsa på mig själv och unna mig en inredningstidning och ligga hela kvällen på soffan och bläddra och drömma iväg..
På tal om drömmar: gissa vad mitt nyaste himo-objekt är? OnePiece-overallerna! De ser så härligt gosiga och varma ut. Ojojoj så mysigt det skulle vara att hoppa i en och se ut som en.. Tja, Teletubbie? Vad tycker ni om overallerna? Misstänker att de är en modeföreteelse som snart går om, men jag kan fortfarande fantisera mig själv i en. Investering eller inte?

bilden från Google

Kolla in overallerna på One Pieces hemsida (klik klik) - visst är de tuffa?

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du ändå inte skulle använda en dylik hemma-halare, trots att dom är jätte hippa just nu... Säkert skulle du använda den några gånger, men sen konstatera att det är mycket lättare att gå på vessan om man har verrare. Plus att man måste slänga hela halaren i tvätten om man klottar nånting på den, har man skjorta o byxor räcker det ju med att sätta det klottiga plagget i tvätten. En såndän halare tar säkert dessutom upp all plats i en liten tvättmaskin, så inget annat ryms dit samtidigt. Och som våt väger den säkert närmare ett ton och söndrar din bykställning. Är du övertygad ren?
    Jag flaggar för att du går o köper ett par nya verrare och en college om du är i akut behov av nya hemmamyskläder.
    Jag har inte ens köpt en halare åt Wilma mera, trots att jag såg halare i helt ok prisklass på H&M i höstas. Arthur däremot går ju alltid i nån velourhalare...

    Har du annars fått post ren?

    SvaraRadera
  2. Ansku: vitsi du hitta på många motargument för att skaffa en OnePiece - poäng till dig! Men fortfarande tycker jag att den ser så mysig ut och tänk nu: jag och Arthur sku vara look-a-likes i varsin halare!
    Å apropå klottande måste jag påpeka att jag faktiskt håller på med sånt ENDAST när jag äter choklad; av nån underlgi anledning lyckas jag, de få gånger som jag äter Fazers blå, fälla och smälta det på skjortan

    SvaraRadera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3