lördag 3 december 2011

And it continues

Det hör inte till mina vanor att ge upp så enkelt, så efter att ha ätit en lugn frukost bestående av blåbär, kvarg och branflakes samt kaffe, satte jag mig med laptopen i famnen och lät det konstnärliga inom mig flöda. Här under följer några smakprov som jag skapat med Photoscape.





Och den nya bloggbilden lyckades jag ju också göra och den är jag faktiskt ganska stolt över!

Nu skall jag dra lenkkikläderna på mig och gå ut och andas in frisk luft. Igår var jag för första gången på 1½ år till gymmet och tränade armmusklerna samt ryggen. Ugh så styv jag känner mig redan nu och vågar knappt tänka på hur musklerna kommer att kännas imorgon.. Borde kanske satsa på att stretcha redan i förebyggande syfte?

bilden från weheartit.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3